تاریخ دهم انسانی مشاوران : بررسی کتاب

تاریخ دهم انسانی مشاوران

اگه میخوای بدونی تاریخ دهم انسانی مشاوران چه ویژگی داره و در کل چجور کتابیه با ما همراه باش !

در ادامه به بررسی تاریخ دهم هدف دار مشاوران آموزش می پردازیم تا بدونیم تست ها و درسنامه و پاسخنامه این کتاب تا چه حد قابل اعتماده؟ با مرکز مشاوره جدیدی نژاد همراه شو:

مشخصات کلی تاریخ مشاوران

  • پایه: دهم
  • رشته : علوم انسانی
  • سری : هدف دار مشاوران آموزش
  • شامل : درسنامه , سوال , پاسخنامه
  • تعداد سوالات : تقریبا 1300 سوال( 806 سوال تشریحی، 509 تست)
  • تعداد صفحات :136 صفحه
بررسی کتاب تاریخ مشاوران رشته انسانی
بررسی و نقد تاریخ دهم انسانی مشاوران

بررسی درسنامه تاریخ دهم مشاوران

از خصوصیات همیشگیه کتاب های مشاوران این که , فونت درسنامش ریزه و باعث میشه چشممون هنگام مطالعه اذیت بشه و همچنین درسنامه بلند بالایی نداره, و فقط به بیان مفاهیم کلیدی و مهم درس بسنده کرده و برای کسایی که نمیخوان متنای طولانی رو بخونن میتونه خیلی مناسب باشه .

همانطور میدونین توی تاریخ با حجم زیادی از اسما و دوره ها رو به رو هستیم که وقتی میخواییم اونا رو حفظ کنیم ممکنه قاطی کنیمو گیج بشیم این کتاب برای جلوگیری از این اتفاق اسامی و دوره ها رو به صورت دسته بندی شده اورده تا راحت بتونیم یادبگریمو فراموششون نکنیم .

سوالات و پاسخنامه کتاب تاریخ مشاوران چجوریه ؟

سوالات این کتاب چند بعدیه , یعنی این که یه بخش اختصاص پیدا کرده به سوالاتی مثل سوالای امتحان مدرسه داره ( صحیح و غلط , پاسخ کوتاه و بلند و…) که با حل کردنشون میتونی نمره خوبی رو توی امتحان بگیری و همچنین یه بخشی هم برای تستا وجود داره تا همگام با اینکه تشریحی میخونین تست هم بزنیو آماده بشی برای درصد بالا توی کنکور !

پاسخنامه تشریحی کاملو پرپیمونی داره که با خوندشون میتونین نکات پر اهمیت رو یاد بگیرید.

اگه به تاریخ خیلی علاقه دارینو میخوای خیلی عالی اونو مطالعه بکنین کتاب تاریخ دهم انسانی خیلی سبز میتونه گزینه بهتری باشه برات .