ریاضی و آمار دوازدهم انسانی خیلی سبز : نقد و بررسی کامل کتاب

ریاضی و آمار دوازدهم انسانی خیلی سبز

کتاب ریاضی و آمار دوازدهم انسانی خیلی سبز چه ویژگی هایی رو داره ؟ آیا میتونیم بعد از مطالعه ی آن به درصد مطلوبی در کنکور برسیم ؟

در ادامه به بررسی درسنامه , تست ها و پاسخ نامه ی کتاب ریاضی و آمار دوازدهم انسانی خیلی سبز می پردازیم . با ما همراه باشین!

توضیحات کلی کتاب ریاضی و آمار خیلی سبز

پایه : دوازدهم

رشته : علوم انسانی

شامل : درسنامه , تست , پاسخنامه تشریحی

تعداد تست ها : 600 تست

تعداد صفحات :167 صفحه

نویسندگان : مهندس امیر زراندوز و مهندس علی شهرابی

بررسی کتاب ریاضی و آمار خیلی سبز انسانی
ریاضی و آمار دوازدهم انسانی خیلی سبز

بررسی درسنامه ریاضی و آمار خیلی سبز

ریاضی و آمار دوازدهم انسانی خیلی سبز دیگه خبری از درسنامه هایی که ریز و درشت مطالب رو بیان کرده و تمرکز زیادی روی یاددهی مطالب داره نیست و درسنامه ها به گونه ایه که فصل به فصله و یه سری اصول کلی از درس رو گفته و سعی داره با تست های زیاد مطالب رو یاد بده دقیقا مثل همون چیزی که در بررسی کتاب ریاضی و آمار یازدهم انسانی خیلی سبز گفتم.

تست های کتاب ریاضی و آمار خیلی سبز به چه صورته ؟

تعداد تست هایی که برای هر فصل وجود داره :

برای فصل اول (احتمالات ) : تقربیا 200 تست

فصل دوم ( دنباله حسابی ) : 190 تست

فصل سوم ( دنباله هندسی ) : بیش از 220 تست

تعداد تست هایی که این کتاب داره کاملا مناسب و کافیه و شما بعد از حل کردن تست ها قطعا می تونید مباحث سال دوازدهم رو به خوبی یاد بگیرید.

این کتاب برای کسایی که تمامی پایه ها رو ( دهم و یازدهم ) خوندنو خوب بلدن یا به قولی فوله فولنو حالا میخوان فقط سال دوازدهم رو بخونن خیلی مناسبه .

پاسخنامه کتاب ریاضی و آمار خیلی سبز چقدر مفیده ؟

با توجه به اینکه سبک این کتاب به این صورته که سعی داره با تست نکات رو یاد بده پس انتظار میره که پاسخنامه کاملی رو داشته باشه اما پاسخنامه اش به این صورته که شامله یه سری کلید واژه و راه حل های کلیدیه.

در انتها هم باید بگم که با تمرین کردنو تمرکز کردن بر روی ریاضی می تونی یه درصدی بین 30 تا 40 درصد رو بزنی , درسته که درصد زیاد بالایی نیست اما همینم میتونه کلی موثر باشه .

پس هیچ وقت از ریاضی غافل نشو .