کتاب فیزیک یازدهم سیر تا پیاز گاج : نقد و بررسی کامل

کتاب فیزیک یازدهم سیر تا پیاز

کتاب فیزیک سیر تا پیاز گاج چه حسن و مزیت هایی داره و چرا باید این کتاب انتخاب کنیم؟ اصلا آیا باید این کتاب انتخاب کنیم و به دردمون میخوره یا نه؟ درسنامه اش در چه سطحی هست؟ تعداد تست هاش برای دانش آموزان کافیه؟ آیا این کتاب پاسخنامه تشریحی داره؟ برای دانستن جواب این سوال ها همراه ما باش 🙂 !

نقد و بررسی کتاب سیر تا پیاز گاج
کتاب سیر تا پیاز گاج

شناسنامه کتاب فیزیک سیر تا پیاز

  • پایه : یازدهم
  • رشته تحصیلی : ریاضی
  • مولف : امیرحسن محمدپور و هادی حمزه پور
  • تعداد تست ها : فصل یک 341 _ فصل دو 340 _ فصل سه 204 _ فصل چهار 201 تست داراست.

نقد و بررسی فیزیک سیر تا پیاز

کتاب فیزیک یازدهم سیر تا پیاز گاج نکات و ریزه کاری ها و جزئیات کاملی پوشش میده و به همین علت دارای حجم زیاد و بالایی هست که در نگاه اول ، کتابی بسیار سخت و سنگین و حجیم به نظر میرسد ولی با نگاه دقیقتر و موشکافانه تر به این کتاب متوجه میشیم که میتونه کتابی خوب و مفید برای مدرسه و امتحان های مدرسه و کنکور ما باشه .

این کتاب فیزیک از انتشارات گاج به علت توضیح تمام موارد و مطالب و جزئیات بطور کامل و دقیق در درسنامه و پاسخنامه تشریحی خودش ، میتونه یک کتاب بسیار خوب برای دانش آموزان متوسط و شاگردانی که دارای مشکلات و کج فهمی های پایه ای هستند ، باشه.

تست های این کتاب از سطح ساده شروع میشه و به سطح سخت و پیشرفته میرسه که اگر گام به گام با این کتاب جلو بریم ، به پیشرفت های خوبی در امتحان های مدرسه و تسلط نسبتا خوبی در تست های کنکور میرسیم .