کتاب فلسفه دوازدهم مشاوران : بررسی کامل کتاب مشاوران

فلسفه دوازدهم مشاوران
کتاب فلسفه دوازدهم انتشارات مشاوران

کتاب فلسفه دوازدهم مشاوران چه ویژگی هایی داره؟ آیا انتخاب خوبی برای انسانی هاست؟ با نقد و بررسی این کتاب با مرکز مشاوره کنکور جدیدی نژاد همراه باشید.

توضیحات کلی درباره این کتاب

پایه : دوازدهم

شامل : درسنامه , سوال , پاسخنامه

نوع سوالات : صحیح و غلط , پاسخ کوتاه و بلند , تستی

تعداد سوالات : 1250

سطح سوالات : متوسط و قوی!

کتاب فلسفه دوازدهم انتشارات مشاوران
کتاب فلسفه دوازدهم مشاوران

بررسی کتاب فلسفه دوازدهم مشاوران

درس فلسفه یکی از ترازده ترین دروس در کنکور انسانی به خصوص برای قبولی رشته های ادبیات، حقوق، الهیات و… است که ضریب این درس در این زیرگروه ها بسیار بالاست. دقت کنین که چون فلسفه درسی کاملا مفهومی محسوب میشه اغلب رتبه های زیر 100 کنکور سراسری این درس رو درصدی بین 60 تا70% توی کنکور میزنن. و اغلب رتبه های 500تا1000 کنکور انسانی درصدی بین 50تا60% میزنن! بنابراین تست زنی جایگاه ویژه ای برای درک مفاهیم این درس داره! خوشبختانه در طراحی جدید این کتاب دیگه خبری از فونت های ریز که در سایر کتاب های این انتشارات بود؛ نیست. البته کتاب فلسفه دوازدهم خیلی سبز هم کیفیت مشابه همین کتاب داره و میتونه جزء انتخاب هاتون محسوب بشه!

نقاط قوت کتاب فلسفه دوازدهم مشاوران:

  • درسنامه این کتاب بسیار مفید است , چرا که سعی کرده است مباحث رو به صورت دسته بندی شده و کامل اما در حجم کم در اختیار دانش آموزان قرار بده.
  • توی این کتاب همه جور سوالی وجود داره از تستی گرفته تا صحیح وغلط و پاسخ کوتاه و بلند که بهتون کمک کنه تا فلسفه رو بهتر درک کنید.