کتاب خط ویژه زیست شناسی گاج جلد 2: نقد و بررسی کامل

خط ویژه گاج زیست شناسی

برای جمع بندی زیست از چه منابعی میتونیم استفاده کنم؟ کتاب خط ویژه زیست کتاب خوبیه ؟ این کتاب برای چه کسی مناسبه؟ مزایا و معایب این کتاب چیه؟با این کتاب میتونم درصد زیستمو افزایش بدم؟از این کتاب توی چه موقعیتی میتونم استفاده کنم؟ اصلا به صورت کلی این کتاب منبع مناسبی برای سال کنکورم هست یانه؟
اگه میخواید زیر و بم این کتاب رو بدونید. پس در ادامه با معرفی و برسی این کتاب با مرکز مشاوره کنکور جدیدی نژاد همراه باشید.

نقد و بررسی کتاب خط ویژه زیست شناسی
نقد و بررسی کتاب خط ویژه زیست شناسی

مشخصات کتاب خط ویژه زیست جلد 2

نویسنده: حمید رضا زارعی
رشته:علوم تجربی
پایه: دوزادهم
تعداد صفحات:۲۴۰ صفحه
شامل: درسنامه خلاصه تست کنکور
حالا محتوای زیر رو تماشا کن تا کتاب خط ویژه زیست رو برای شما به طور کامل و جامع نقد و بررسی کنیم.

نقد و بررسی کتاب خط ویژه زیست شناسی

این کتاب همون طور که بالا تر هم برای شما مطرح کردیم.این منبع کتاب جمع بندیه و درسنامه جامع و مناسبی داره. که تقریبا همه مطالب رو پوشش میده. با خوندن این کتاب میتونیم تسلط ۱۰۰ درصدی روی تست های تیپیکال کنکور داشته باشیم. یکی از موارد مثبت در این کتاب انتخاب تست های بسیار عالی ‌‌و مفیده که با وجود تعداد کم تست ها، تست ها بسیار مناسب انتخاب شده.مهم ترین ویژگی کتاب نمای کلی جمع بندی آخر فصله، که به صورت مجزا تدوین شده. در کل این کتاب برای کسانی که گنجینه شخصی جمع بندی خودشون رو ندارند( خلاصه نویسی، تست های مارک و تیپیکال) از بهترین انتخاب هاست.

امیدواریم بتونیم در کنار شما باشیم تا بتونید بهترین انتخاب رو بر اساس داده های علمی و اصولی داشته باشید. شما میتونید وارد سایت کیمیاگر خونه بشید و باقی معرفی منابع رو تماشا کنید تا بتونید بهترین و مناسب ترین انتخاب رو برای سال کنکورتون داشته باشید.