پشت کنکور بمونم چقدر رتبم بهتر میشه؟

پشت کنکور بمونم چقدر میتونم رتبه ام رو بهتر کنم؟

بلاخره بعد از یکسال تلاش نتایج کنکور اومد. و نتیجه چیزی نبود که من انتظارشو داشتم. نمیدونم مشکل از من بوده و یا اینکه بدشانسی آوردم. اما اینو میدونم که من می خوام پشت کنکور بمونم. و دوباره تلاش کنم. اما نمیدونم اگه پشت کنکور بمونم موفق میشم یا نه؟ اصلاً رتبه امسال از گذشته بهتر میشه؟ یا قرار یک سال دیگه فقط وقت بگذرونم؟ برای اینکه جواب این سوالات رو بدونید در ادامه با ما همراه باشید.

اگه پشت کنکور بمونم چقدر رتبه م بهتر میشه؟
پشت کنکور بمونم رتبه ام چقدر بهتر میشه؟

با اینکه پشت کنکور بمونم میتونم به موفقیت برسم؟

قبل از اینکه جواب این سوال را به شما بدهیم. باید این نکته را به شما یادآورشویم. که برای اینکه تصمیم پشت کنکور بمونم باید یه سری نکات رو بدونید. که ما تمامی نکات رو در محتوای مسیر قهرمانی پشت کنکور بمانیم یا نه برای شما توضیح دادیم. حالا اگر شما با توجه به تمام نکاتی که توی محتوای پشت کنکور بمانیم یا نه تصمیم گرفتید که پشت کنکور بمونید. باید این نکته رو بدونید که عوض کردن یک سری عادت ها و با رعایت نکات خاصی میتونیم. با پشت کنکور ماندن به موفقیت برسیم. اما در کنار تمامی اینها تلاش زیاد ما هم عنصر اصلیه موفقیت است. حالا برای اینکه بدونید اون نکات د چه چیزهایی هستند. محتوای زیر را با دقت تماشا کنید:

اگه ویدیوهای توی سایت رو نمیبینین؛ لطفا وی پی ان تون رو خاموش کنین و مجددا صفحه رو Refresh کنین تا بدون دردسر هزاران ساعت فیلم مشاوره کنکور رو اینجا ببینین!ممنونیم! 🙂

با پشت کنکور ماندن رتبه ام بهتر میشه؟

پاسخ به سوال پشت کنکور بمونم به چند مورد اساسی بستگی دارد. اولین مورد مقدار تلاش و جدیت شماست. اینکه حاضر هستید سختی درس خواندن و پشت کنکور ماندن را بپذیرید. و به صورت کلی مسئولیت درس خواندن را بپذیرید. از خود تاب آوری نشان دهید. نکته بعدی مقدار درس خواندن ماست. که ما باید با کیفیت و کمیت درست درس بخوانیم. درمطالعه درس خود استمرار خرج دهیم. مورد بعدی روش درست مطالعه درس است. که باید اصولی درس بخوانیم. و روش مطالعه اصولی دروس را بدانیم.

و در آخر برای جواب به سوال پشت کنکور بمونم باید مشکلات روحی خود را حل کنیم. که در جلسه کنکور و در فرایند مطالعه درس برای ما مشکل زا نشود. مثل اضطراب، استرس و افسردگی. حل این مشکلات می‌تواند به کمک یک روانشناس پیش برود. و مطمئن باشید با رعایت این نکات میتوانید رتبه ای خیلی بهتر از سال گذشته کسب کنید. ودرست مثل امین نادری که رتبه 54000 سال قبلش رو تبدیل کرد به رتبه ۶۱۰ کنکور تجربی سال ۹۹. و خیل عظیمی از پشت کنکوری های رتبه برتر ما رو میتونین ببینین!