فیزیک پایه موج آزمون نشر الگو : نقد و بررسی کامل کتاب

کتاب فیزیک پایه موج آزمون نشرالگو

کتاب فیزیک پایه موج آزمون از انتشارات نشر الگو معمولا انتخاب دانش آموزان برای درس فیزیک است اما ما باید بدونیم که این کتاب مناسب چه دانش آموزانی هست؟ درسنامه آن در چه سطحی قرارداره؟ آیا دارای پاسخنامه تشریحی هست؟ با ما همراه باش تا به جواب این سوالات برسیم 🙂 !

کتاب فیزیک موج آزمون نشرالگو
فیزیک پایه موج آزمون نشر الگو

شناسنامه کتاب فیزیک موج آزمون نشرالگو

  • پایه : دهم و یازدهم (جامع)
  • رشته تحصیلی : تجربی
  • مولف : رضا خالو و امیرعلی میری
  • تعداد تست ها : فصل اول 4 آزمون 20 سواله _ فصل دوم 8 آزمون _ فصل سوم 9 آزمون _ فصل چهارم 11 آزمون _ فصل پنجم 8 آزمون _ فصل ششم 10 آزمون _ فصل هفتم 8 آزمون داراست.

نقد و بررسی فیزیک موج آزمون

کتاب فیزیک موج آزمون نشرالگو یک کتاب جامع و مناسب برای زمان جمع بندی است و این کتاب فاقد درسنامه است پس واضح است که جنبه آموزشی ندارد. همانطور که از اسم کتاب مشخص است این کتاب شامل آزمون و پاسخنامه است. این کتاب شامل هفت فصل است که چهار فصل اول فصول مرتبط با پایه دهم و مابقی فصول مرتبط با پایه یازدهم است. در پایان هر پایه پنج آزمون جامع از کل پایه وجود دارد که در پایان پایه دهم ، پنج آزمون 25 سواله و در پایان پایه یازدهم پنج آزمون 30 سواله وجود دارد. و در آخر کار پنج آزمون جامع و کلی از کل پایه دهم و یازدهم قرار دارد.

سطح کتاب فیزیک موج آزمون سخت و دشوار است و هدف آن آموزش نیست بلکه مناسب برای جمع بندی است. دارای پاسخنامه خوب و تست های رایج و تیپیکال پوشش میده.

برای آموزش و یادگیری [نه جمع بندی] کتاب های فیزیک دهم نشر الگو و فیزیک یازدهم نشر الگو میتونن بهترین انتخاب ها باشن!