کتاب فلسفه یازدهم خیلی سبز : بررسی و نقد کامل

تصویر کتاب فلسفه یازدهم خیلی سبز

در ادامه می پردازیم به ویژگی های کتاب فلسفه یازدهم خیلی سبز میپردازیم. اینکه درسنامه و تست های این کتاب به چه صورت است ؟ پس با ما همراه باشید .

شناسنامه کتاب:

پایه : فلسفه یازدهم

مولف :احمد خداداد, امیر حسین رمضانی

شامل : درسنامه , سوال , پاسخنامه

نوع سوالات : تست – پرسش های چهار گزینه ای

تعداد سوالات : 450

بررسی کتاب فلسفه یازدهم خیلی سبز

بررسی و نقد کتاب فلسفه یازدهم خیلی سبز

در درسنامه این کتاب برخلاف سایر کتاب های انتشارات خیلی سبز که درسنامه طویلی دارن و مطالب رو کش میدن، به صورت نکته ای و ریزبینانه عمل کرده. زیاده گویی نکرده که میتونه خیلی مفید باشه. در واقع کتاب خیلی سبز در درسنامه های فلسفه اش از صفر شروع به یاددهی میکنه و فرض رو بر این میزاره که خواننده با خواندن این کتاب تازه میخواد رو یادگیری رو شروع کنه به همین دلیله که جحمش زیاده به قولی می تونیم بگیم مباحث رو داخل درسنامه به صورت اساسی توضیح داده.

البته کتاب فلسفه و منطق یازدهم انتشارات مشاوران هم میتونه گزینه مناسبی برای این درس باشه!

در مورد درس فلسفه ابتدا باید تلاش کنین استراتژی های طراحی سوالاتش رو در کنکور درک کنین. طراح کنکور در طول سالهای مختلف به مرور تلاش کرده این دروس رو مفهومی تر و مفهومی تر کنه. شاهد مثال این ماجرا اینه که حتی رتبه های زیر100 کنکور هم اغلب درصدی بین 60 تا80% میزنن. چون سوالات مفهومی و دام دار اغلب کار رو برای درصد بالاتر زدن سخت میکنه.

فلسفه یازدهم حدود 6 سوال رو توی کنکور به خودش اختصاص میده که اغلب ساده تر از سوالات همین درس در پایه دوازدهم هستند. بنابراین سعی کنین این درس رو حسابی بخونین و تمام تست هاش رو بزنین تا بتونین تمامی 6 سوالش رو در کنکور کیمیاگرانه پاسخ بدین!