عروض و قافیه جامع تخته سیاه : بررسی کتاب تخته سیاه

عروض و قافیه جامع تخته سیاه

آیا کتاب عروض و قافیه جامع تخته سیاه میتونه مفید باشه برای تسلط پیدا کردن روی مباحث عروض و قافیه ؟ سطح درسنامه و تستاش به چه شکله ؟ با ما همراه باش تا با این کتاب آشنا بشین !

همانطور که میدونین 7 سوال از سوالات علوم و فنون کنکور مربوط به عروض و قافیه ست , که اگه حسابی روش کار کنین میتونین خیلی راحت بهشون جواب بدین , کتاب عروضو قافیه تخته سیاه اومده تخصصی روی مباحث عروض و قافیه کار کرده اما اینکه تا چه میزان میتونه کمک کننده باشه رو در ادامه بهش میپردازیم .

توضیحات کلی عروض و قافیه تخته سیاه

پایه : دهم , یازدهم , دوازدهم (جامع)

رشته تحصیلی : علوم انسانی

شامل : درسنامه , تست , پاسخنامه تشریحی و کلیدی

تعداد تست : 144 تست

تعداد صفحات : 148 صفحه

نویسنده : اصغر بهرامی

سطح کتاب : خوب و قوی !

بررسی کتاب عروض و قافیه جامع تخته سیاه
عروض و قافیه جامع تخته سیاه

بررسی کامل عروض و قافیه تخته سیاه

همانطور که از عنوان کتاب معلومه محتوای این کتاب بر روی مباحث عروض و قافیه متمرکزه و تمامی نکاتی که مربوط بهشه رو به طور خلاصه و در جحم کم اورده در کل درسنامه ی دقیقو مرتبی داره با خوندنش میتونین عروض و قافیه رو یادبگیرین .

تعداد تستاش 144 تا تسته که بیشترشون همون مثالها و خود ارزیابی های کتابه که با حلشون هم میتونین برای امتحان نهایی اماده بشینو به راحتی پاسخگوی سوالاتش باشین و هم امادگی پیدا میکنین برای کنکور , دو مدل پاسخنامه داره هم به صورت کلیدی و هم تشریحی که با خوندنش اگه مشکلی داشته باشین حل میشه .

توضیحات تکمیلی …

خرید این کتابو حل تستاش تاثیر خیلی مثبتی بر روی یادگیریتون داره اما اینجور نیست که بگیم خریدش واجب و ضروریه ! شما اول کتاب رو کامل بخونین و یه تعداد تست بزنین و اگه حس کردین دوست دارین تسلط بیشتر و بهتری داشته باشین رو این قسمت، میتونین این کتابو تهیه کنین .