شیمی پایه میکروگاج : نقد و بررسی کتاب

نقد و بررسی کتاب شیمی پایه میکرو گاج

بهترین منبع برای شیمی پایه چه کتابیه؟ کتاب شیمی پایه میکروگاج چطور کتابیه؟ این کتاب مناسب چه دانش آموز هاییه؟ سبک درسنامه ‌و تست های این کتاب چطوریه؟ نگاه مالف هنگام تالیف کتاب چی بوده؟ نقاط قوت و ضعف این کتاب چی است؟میتونم با کمک این کتاب به رتبه برتر شدن در کنکور نزدیک بشم؟
در ادامه با ما همراه باشید تا این کتاب رو کامل و‌ جامع نقد ‌و بررسی کنیم.

نقد کتاب شیمی پایه میکروگاج
نقد کتاب شیمی پایه میکروگاج

مشخصات کتاب شیمی پایه میکروگاج

پایه: یازدهم و دهم
رشته: تجربی و ریاضی
مولف :امیر حسین کریمی،پویا الفتی
تعداد صفحات: ۶۲۰ صفحه
تعداد تست: برای هر فصل ۳۵۰ تست
شامل: درسنامه، تست چهار گزینه، پاسخ نامه تشریحی
برای دونستن کامل نقد ‌و بررسی این کتاب محتوا زیر رو تماشا کنید.

نقد و‌بررسی کتاب شیمی پایه میکروگاج

کتاب های میکرو سری گاج، کتاب هایی با درسنامه های جامع و تعداد تست های بالا هستن که در درسنامه به تمامی نکات علمی به خوبی می پردازن. ریزترین مطالب رو به خوبی برای ما مطرح کنن و تعداد تست های بالا که، تیپ های مختلف سوالات رو برای ما مطرح کرده، از نقاط قوت دیگه ی این کتاب هاست. تنها ایراد این کتاب ندادن واکنش های شیمیاییه که سوالات این بخش بر اساس مباحث نظام قدیم مطرح شده. به طور کلی این کتاب می‌تونه از موارد انتخابی ما باشه. هرچند منابع پیشنهادی ما قبل از این کتاب، کتاب های مبتکران مهر و ماه و خیلی سبزه. برای استفاده از کتاب ها و منابع تکمیلی هم سری کتاب های موج آزمون پیشنهاد میشه.

برای انتخاب منبع درست و متناسب با شما پیشنهاد میکنیم تمامی نقد های مربوط به کتب شیمی بازار رو کامل بخوانید و منبع متناسب با خودتون رو بر اساس انتظارات و ویژگی های شخصیتی خودتون انتخاب کنید.