شیمی مهر و ماه یازدهم : نقد و‌ بررسی کتاب

شیمی یازدهم انتشارات مهروماه: نقد و بررسی کامل

برای سال یازدهم از چه منبعی میتونم استفاده کنم؟کتاب شیمی مهر و ماه یازدهم منبع مناسبی برای من هست؟ این کتاب برای چه دانش آموزهایی مناسبه؟ توی نگارش این کتاب چه نکاتی رعایت شده؟ سطح درسنامه ‌و تست های این کتاب چطوریه؟ نقاط قوت ‌‌و ضعف این کتاب چیاست؟ این کتاب میتونه برای من مفید باشه؟با این کتاب میتونم به رتبه برتر تبدیل بشم؟
در ادامه با بررسی زیر ‌و بم این کتاب با ما همراه باشید.

نقد کتاب شیمی مهر و ماه یازدهم
نقد کتاب شیمی مهر و ماه یازدهم

مشخصات کتاب شیمی یازدهم مهر و ماه

پایه: یازدهم
رشته: ریاضی ‌و تجربی
مولف:محمد حسین انوشه، مرتضی نصری زاده،سعید هداوند
تعداد صفحات:۴۲۸صفحه
تعداد تست: تست برای هر فصل
شامل: درسنامه، تست، پاسخ نامه تشریحی
اگه میخواید نقد ‌و بررسی جامع این کتاب رو بدونید محتوای زیر رو تماشا کنید.

نقد و بررسی کتاب شیمی مهر و‌ ماه یازدهم

ما در این کتاب با درسنامه کامل و دقیقی روبه‌رو هستیم که با اشکال و طراحی گرافیکی بسیار زیبا جذابیت بصری رو در این درس برای ما فراهم کرده. طرح این نکته ضروریه که درس‌نامه‌های هر کتاب کمک درسی هرچقدر هم جامع و دقیق باشه، باز هم از مطالعه کتاب درسی ما را فارغ نمی کنه. در ادامه تستهای جامع و کاربردی این کتاب مطرح میشه که شاید از تست های چهارگزینه ای کتاب خیلی سبز کمتر هم باشه اما باز هم تونسته همه چیز رو به صورت کامل پوشش بده و تیپ های مختلف سوالات رو برای ما مطرح کنه.

و در ادامه پاسخنامه تشریحی کتاب شیمی مهر و ماه یازدهم که دقیقا مثل یک معلم تمامی نکات تست ها رو برای ما توضیح میده آخرین نقطه قوت این کتابه. پس این کتاب یکی از کتابهای پیشنهادی ما، بعد از کتاب های مبتکران و قبل از کتاب شیمی خیلی سبزه، که میتونه منبع مناسبی برای شما باشه.