شیمی دوازدهم نشر الگو دو جلدی: نقد و‌ بررسی کتاب

شیمی دوازدهم نشر الگو: نقد و بررسی

بهترین کتاب برای درس شیمی در سال کنکور چه کتابیه؟ کتاب شیمی دوازدهم نشر الگو دو جلدی کتاب مناسبی برای من هست؟ این کتاب برای چه دانش آموز هایی مناسبه؟ سبک نگارش این کتاب چطوریه؟ درسنامه ‌و تست های این کتاب در چه سطحیه؟ نقاط قوت و ضعف این کتاب چه چیزهاییه؟ آیا به صورت کلی این کتاب برای من مفید هست یا نه؟
برای اینکه زیر و‌ بم این کتاب رو به صورت کامل در بیارید در ادامه با ما همراه باشید.

نقد کتاب شیمی دوازدهم نشر الگو
نقد کتاب شیمی دوازدهم نشر الگو

مشخصات کتاب شیمی دوازدهم نشر الگو دو جلدی

پایه: دوازدهم
رشته: تجربی ‌و ریاضی
مولف:روح الله علیزاده، مسعود جعفری
شامل:درسنامه، سوال، پاسخ نامه تشریحی
تعداد تست:۳۰۰ تا۵۰۰ تست برای هر فصل
تعداد صفحات مجموع دو جلد: ۷۱۰ صفحه
برای اینکه نقد ‌‌بررسی این کتاب رو بدونید محتوا زیر رو تماشا کنید.

نقد و‌بررسی کتاب شیمی دوازدهم نشر الگو

در این کتاب ما با دو جلد روبرو هستیم. جلد اول فصل یک و دو رو شامل میشه و جلد دوم شامل فصل دو و سه. با توجه به دو جلد بودن و حجم بالای کتاب، میتونیم بفهمیم که با درسنامه جامع و ریزبینانه ای رو به رو هستیم. به قید های متن و حفظیات به طور ویژه پرداخته شده و علاوه بر اون تعداد بالای تست ها، تیپ های مختلف تست های کنکوری رو پوشش میده. و این نکته که تست ها درون کتاب طبقه بندی شدن از نکات مثبت این کتابه. هرچند به واسطه ی اینکه در این کتاب تست ها از روند آسون به سخت چیده نشدن و در هم هستن ممکنه برای برخی دانش آموزا مشکل زا باشه.

در ادامه پاسخ نامه تشریحی کتاب شیمی دوازدهم نشر الگو، مباحث و نکات سوال رو به خوبی پوشش میده. که از دیگر نکات مثبت این کتابه. هرچند پاسخنامه این کتاب به جامعی پاسخنامه کتاب مبتکران نیست. برای اینکه بدونید از بین کتاب های موجود چه کتابی رو باید انتخاب کنید باید نقدهای موجود رو به صورت کامل بخونید و بر اساس ویژگی های شخصی خودتون کتاب مناسب رو پیدا کنید.