شیمی دوازدهم سیر تا پیاز گاج: نقد و بررسی

شیمی دوازدهم سیر تا پیاز گاج: نقد و بررسی کامل

بهترین منبع شیمی برای سال دوازدهم چه کتابیه؟ کتاب شیمی دوازدهم سیر تا پیاز انتشارات گاج چطور کتابیه؟ درسنامه و تست های این کتاب در چه سطحیه؟ این کتاب، کتاب مناسبی برای من هست؟ نقاط قوت و ضعف این کتاب چیه؟ آیا میتونم با کمک این کتاب درصد خودمو توی کنکور افزایش بدم؟
در ادامه با بررسی زیر رو بم این کتاب با ما همراه باشید.

نقد کتاب شیمی دوازدهم سیر تا پیاز
نقد کتاب شیمی دوازدهم سیر تا پیاز

مشخصات کتاب شیمی دوازدهم سیر تا پیاز گاج

رشته: تجربی،ریاضی
پایه: دوازدهم
تعداد صفحات: ۳۸۳ صفحه
مولف:ابراهیم چترچی، اکبر فروزانفر،محمد حسین زینالی
تعداد تست: بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ تست برای هر فصل
شامل:درسنامه، تست، پاسخ نامه
برای نقد و بررسی جامع این کتاب محتوای زیر رو تماشا کنید:

نقد و‌ بررسی کتاب شیمی دوازدهم سیر تا پیاز گاج

هدف تالیف کتاب های سیر تا پیاز از ابتدا ایجاد آمادگی دانش آموز برای کنکور و امتحان های تستی و تشریحی و همچنین امتحان های نهاییه. بنابراین درسنامه معقول با حجم مناسب داره که دانش آموز با هر سطح میتونه به راحتی از اونها استفاده کنه. درسنامه این کتاب برای پاسخگویی به ۸۰ درصد از سوالات شیمی موجود در کنکور کفایت می کنه. پس ما با کمک این کتاب می تونیم درصد شیمی خود را به ۸۰ درصد برسانیم.

تست های چهارگزینه در این کتاب طبقه بندی شدن که انواع تیپ های مختلف سوالات رو پوشش میده. اما ممکنه اشتباهاتی در این تست ها دیده بشه. هرچند این تست ها در روند کلی کتاب تغییر ایجاد نمیکنن. پاسخنامه تشریحی کتاب ویژگی خاص این کتابه، که تونسته به دانش‌آموزا مخصوصاً در بخش امتحان نهایی کمک شایان توجهی بکنه. برای انتخاب درست منبع پیشنهاد میشه تمامی نقد های کتاب موجود رو با دقت بخونید.