شیمی جامع خیلی سبز: نقد و‌بررسی کتاب

شیمی جامع خیلی سبز: نقد و بررسی

بهترین کتاب برای درس شیمی در سال کنکور چه کتابیه؟ کتاب شیمی جامع خیلی سبز کتاب مناسبی برای من هست؟ این کتاب برای چه دانش آموز هایی مناسبه؟ سبک نگارش این کتاب چطوریه؟ درسنامه ‌و تست های این کتاب در چه سطحیه؟ نقاط قوت و ضعف این کتاب چه چیز هاییه؟ آیا به صورت کلی این کتاب برای من مفیده یا نه؟
برای اینکه زیر و‌ بم این کتاب رو به صورت کامل در بیارید در ادامه با ما همراه باشید.

نقد کتاب شیمی جامع خیلی سبز
نقد کتاب شیمی جامع خیلی سبز

مشخصات کتاب شیمی جامع خیلی سبز

پایه: دهم، یازدهم، دوازدهم
رشته: تجربی ‌و ریاضی
مألف:مهدی براتی، نیما سپهری، یاسر عبداللهی
شامل:درسنامه، سوال، پاسخ نامه تشریحی( جلد دوم)
تعداد تست:۱۰۰ تا۵۰۰ تست برای هر فصل
تعداد صفحات:۵۹۶
برای اینکه نقد ‌‌و بررسی جامع این کتاب رو بدونید محتوای زیر رو تماشا کنید

نقد و‌بررسی کتاب شیمی جامع خیلی سبز

قبل اینکه براتون این کتاب رو به صورت کامل بررسی کنیم باید براتون توضیح بدیم که کتاب های جامع به دو دلیل برای کسایی که میخوان رتبه برتر بشن و ‌‌نتیجه ی مثبتی توی کنکور بگیرن مناسب نیست. این دو دلیل چیه؟

اولین دلیل درسنامه ی مختصریه که این کتاب ها دارن. و دومین دلیل تعداد تست پایین این سبک کتاب هاست. هرچند این کتاب نسبت به کتاب های میکرو تعداد تست بیشتری دارن، اما حتی با وجود تلاش های مولفین برای ساپورت انواع تست باز هم تعداد کافی تستی وجود نداره ‌و در کنار اون درسنامه به واسطه ی جامع بودنش نتونسته به خوبی تمامی موارد رو پوشش بده. اگه شما دارید از این کتاب استفاده میکنید در کنارش حتما از منابع تکمیلی هم استفاده کنید به صورت کلی استفاده از این کتاب خیلی پیشنهاد نمیشه.
برای اینکه بتونید منبع مناسب خودتون رو پیدا کنید پیشنهاد میکنم نقد و بررسی منابع رشته خودتون رو در سایت کیمیاگرخونه تماشا کنید.