شکست در آزمون: با وجود شکست باز هم میتونم موفق بشم؟

چطور با شکست هامون توی کنکور کنار بیایم و رتبه برتر بشیم؟

من هیچ امیدی به موفقیت ندارم حتی با وجودی که برای آزمون ها و درس هام تلاش میکنم اما در نهایت باز هم نتیجه درست نمیگیرم و دائم شکست میخورم. اصلا نمیدونم باید چیکار کنم؟ اینقدر درگیر شکست در آزمون ها شدم که اصلا نمیدونم میتونم موفق بشم یانه؟ اصلا کسی بوده که با وجود شکست های زیاد و پی در پی باز هم موفق شده باشه؟ اصلا راه موفقیت بعد از این همه شکست چی میتونه باشه؟

اگه شما هم میخواید به جواب این سوالات برسید در ادامه با ما همراه باشید.

با وجود شکست هام باز هم موفق میشم؟
با وجود شکست هام باز هم موفق میشم؟

والت دیزنی:داستان موفقیت پس از شکست در آزمون های مختلف

قطعا تا الان اسم کمپانی والت دیزنی رو شنیدید، ما کلی انیمیشن های زیبا از این کمپانی تماشا کردیم و این کمپانی یکی از پر قدرت و موفق ترین و حتی پولدار ترین کمپانی های ساخت فیلم و انیمیشنه. شاید براتون جالب باشه که در ابتدای شروع کار این کمپانی هیچ کس باور نداشت که سازندگان اون بتونن موفق بشن. همه به اون ها میگفتن که این سبک از کار عاقبت نداره و قراره شکست بخورن. برخلاف داستان های زیبا دو برادر سازنده این کمپانی شکست خوردن و ورشکست شدن. اون هم نه یک بار بلکه چندین بار! پس چه چیزی باعث شد تا اون ها در نهایت به موفقیت برسند؟ یعنی راز موفقیت والت دیزنی چی بود؟ محتوا زیر رو تماشا کن تا به این راز برسی.

ثابت قدمی و تلاش راز موفقیت پس از شکست در آزمون

همون طور که بالا در ویدیو تماشا کردید خیلی مواقع ممکنه ما نه تنها در مسیر کنکور خودمون بلکه در مسیر زندگی، بار ها و بارها شکست بخوریم اما یادتون باشه همون طور که قدیمی ها گفتن هر شکست مقدمه ای برای یک پیروزیه. پس ما اشتباهاتمون رو بر طرف میکنیم و دوباره شروع به تلاش میکنیم و یادتون باشه ثابت قدمی در این مسیر در کنار تلاشگری و پیدا کردن ایرادات و رفع کردن اون ها از عنصر های اصلی موفقیت ماست. پس حتی برای شکست در آزمون هم ما باید ایراداتمون در روند درس خوندمون رو پیدا کنیم و با یه برنامه درست و اصولی دوباره شروع کنیم. در ضمن یادتون باشه که حتما هنر آزمون دادن رو به خوبی یاد بگیرید. بعد از اون پس از کلی شکست تبدیل به یه رتبه برتر اون هم از نوع کیمیاگرش بشید.