ریاضی و آمار دوازدهم انسانی میکرو گاج : نقد و بررسی کتاب

ریاضی و آمار دوازدهم انسانی میکرو گاج

آیا ریاضی و آمار دوازدهم انسانی میکرو گاج برای کنکوری ها مناسبه ؟ کیفیت درسنامه و تست های اون چجوریه ؟ چه سطحی داره ؟ اگه میخوای درباره ی این کتاب بدونی با ما همراه باش !

در ادامه به بررسی کتاب ریاضی و آمار دوازدهم انسانی گاج میپردازم تا از ویژگی هاش با خبر بشیم .

شناسنامه کتاب ریاضی و آمار میکرو گاج

پایه : دوازدهم

رشته : علوم انسانی

شامل : درسنامه , تست , پاسخنامه تشریحی

تعداد تست : تقربیا 700 تست

تعداد صفحات : 192 صفحه

مولف : لیلا سمیعی عارف

ریاضی و آمار دوازدهم انسانی میکرو گاج

بررسی کامل ریاضی و آمار دوازدهم میکرو گاج

اول از همه از درسنامه ریاضی و آمار دوازدهم انسانی میکرو گاج شروع می کنیم , درسنامه این کتاب یه چیزه کاملا متعادلو استاندارده که نکات کلیدی و اصلی رو بیان کرده و همچنان سبکه رابطه معلم و دانش آموز رو داره مثل کتاب ریاضی و آمار یازدهمش که باعث راحت شدن یادگیری مباحث شده .

اگه بخوام درباره ی تست های این کتاب بگم باید بکم که با حجم زیادی از تست رو به رو هستیم ( فصل اول نزدیک به 300 تست , فصل دوم 170 و برای فصل سوم حدود 230 تست داریم ) که خب خیلی هم مفید هستن !

لازمه این رو هم اضافه بکنم که اگه میونه خوبی با ریاضی نداریو میخوای شروع کنی به خوندن بهتره این کتابو انتخاب نکنی چون ممکنه ظاهرش برات ترسناک باشه و بدتر فراریترت بکنه و پیشنهاد میکنم از کتاب ریاضی و آمار دوازدهم خیلی سبز استفاده کنی .

اما در کل محتوای این کتاب عالیو درجه یکه و با مطالعه ی اون میتونی کاملا آماده بشی , حتی با بررسی هایی که انجام دادیم یه سری از سوالاتش شبیه به کنکور سال 99 و 98 بوده .

مثل همیشه بازم میگم تاثیر ریاضی رو نادیده نگیر که با زدن 40 یا 50 درصد کلی میتونی جلو بیفتیو قبولیتو تضمین کنی .