ریاضی و آمار جامع مشاوران : بررسی کامل کتاب

ریاضی و آمار جامع مشاوران

درسنامه و تست های ریاضی و آمار جامع مشاوران به چه صورته؟ آیا این کتاب می تونه کمکمون کنه توی درس ریاضی درصد بالایی داشته باشیم؟ با ما همراه باشین!

در ادامه برات از ویژگی های کتاب ریاضی و آمار جامع مشاوران میگم تا بتونی یه انتخاب آگاهانه ای برای درس ریاضیت داشته باشیو کلی توی این درس موفق باشی.

مشخصات ریاضی و آمار مشاوران

پایه : دهم , یازدهم , دوازدهم (جامع )

رشته : علوم انسانی

شامل : درسنامه , تست , پاسخنامه

تعداد صفحات : 440 صفحه

تعداد تست : 1500

این کتاب برای زمان جمع بندی خیلی مناسبه .

ریاضی و آمار جامع مشاوران

بررسی ریاضی و آمار مشاوران

اول از درسنامه این کتاب شروع میکنم , درسنامه کوتاهی داره به صورت فصل ب فصله و فقط یه خلاصه ای از مباحثو نکات مهمو کلیدی رو آورده و مناسبه برای کسی که قبلا ریاضی رو خونده و حالا میخواد با خوندن درسنامه ی این کتاب یه مروری روی مطالب داشته باشه . تستاش هم دقیقا همینطوره سطح بالایی داره و برای کسایی مفیده که یه کتاب تست رو حل کرده باشنو با این کتاب بخوان به تسلط بیشتر برسن .

توی این کتاب بعد از هر فصل یه تعداد تست داره برای تمرین و همچنین بعد از هر دو فصل یه آزمون جامع از همون مباحث دو فصل داره که برای سنجش میزان آگاهیتون از مباحث خیلی موثره .

نکته تکمیلی ..

کسایی که قصد اینو دارن که با تهیه ی این کتاب تازه شروع به خوندنو یادگیری ریاضی کنن اصلا مناسب نیست پیشنهاذ میکنم از کتابایی مثل خیلی سبز استفاده کنین چون این کتابا معمولا برای مخاطبشون مطالب رو از نطقه ی صفر شروع به یاددادن میکنن , اما اگه جزو کسایی هستی که حسابی ریاضی رو قبلا خوندی و الان دنبال کتاب هستی که بتونی مروری داشته باشیو خیلی خوب مطالب رو جمع بندی کنی این کتاب گزینه ی عالی میتونه باشه برات.