ریاضی و آمار جامع آبی قلم چی : بررسی کامل کتاب

ریاضی و آمار جامع آبی قلم چی

اگه میخوای بدونی ریاضی و آمار جامع آبی قلم چی چه جور کتابیه و خوندش چقدر میتونه تو رو از رقیبات جلو بندازه ؟ پس با ما همراه باش !

در ادامه کتاب ریاضی و آمار جامع آبی قلم چی رو بررسی میکنیم تا ببینم تست ها و درسنامه اش به چه صورته و اصلا ببینیم برای درصد بالا میتونیم روش حساب باز کنیم ؟ با مرکز مشاوره کنکور جدیدی نژاد همراه شو!

شناسنامه کتاب ریاضی و آمار آبی قلم چی

پایه : دهم , یازدهم , دوازدهم (جامع )

رشته : علوم انسانی

شامل : درسنامه , تست , پاسخنامه

تعداد تست : تقریبا 2100 تست

تعداد صفحات: 544 صفحه

بررسی کتاب ریاضی و آمار جامع قلم چی رشته انسانی
کتاب ریاضی و آمار آبی قلم چی

بررسی ریاضی و آمار آبی قلم چی

از نکات مثبت این کتاب اگه بخوام بگم درسنامشه , چون به شکله مبحثیه که خیلی عالیه ! ببینید اینجوری توی هر بخش میاد هر چیزی رو که مربوط به یه مبحثه رو میگه که خیلی موثره توی اینکه بتونین مطالب رو یاد بگیرینو گیج نشین اما این رو هم بگم که درسنامه هاش خیلی خلاصسو مناسبه برای زمان جمع بندی تازه میتونی ازش به عنوان خلاصه نویسیت هم استفاده کنی و اصلا برای کسی که میخواد با خوندن درسنامه این کتاب مطالب ریاضی رو یادبگیره مناسب نیست , دقیقا شرایط درسنامش مثل کتاب جامع مشاورانه .

تعداد تستایی که داره خیلی خوب و به اندازس برای اینکه بتونی حلشون کنی و یه مروری داشته باشی بر روی مباحثی که قبلا خوندی ولی پاسخنامه تشریحی کاملی نداره و فقط به گفتن یه سری نکات کلیدی اکتفا کرده .

خیلیا فکر میکنن با تهیه کتابای آبی قلم چی انگار دارن سوالای آزمون های قلم چی رو میخرنن اما واقعا اینطور نیست توی این کتابا چون تست های تالیفی کمتر دیده میشه و بیشتر تستای آزمون و تستای مارک داره باعث به وجود اومدن این تصور شده.

اما در کل ببینید زدن ریاضی توی رشته ی انسانی خیلی تاثیر گذاره و میتونه کلی رتبتو بهتر کنه و حتی قبولیتو توی یه رشته و دانشگاه خوب رو تضمین کنه پس نادیدش نگیر و تا میتونی روش کار کن…