کتاب فیزیک یازدهم میکرو گاج : نقد و بررسی کامل

کتاب فیزیک یازدهم میکرو

انتخاب یک کتاب خوب به همراه دونستن روش خواندن درست یک درس از مهمترین کارهاییه که یک دانش آموز خوب و پرتلاش باید انجام بده، تا به نتیجه ی دلخواهی که میخواد برسه. ما هم امروز قصد داریم به یک نقد و بررسی کامل از کتاب فیزیک یازدهم میکرو گاج بپردازیم تا شما رو در این مسیر و انتخاب راه درست همراهی و کمک کنیم. پس با مرکز مشاوره کنکور جدیدی نژاد همراه باشید 🙂 !

کتاب فیزیک یازدهم میکرو گاج
اگه ویدیوهای توی سایت رو نمیبینین؛ لطفا وی پی ان تون رو خاموش کنین و مجددا صفحه رو Refresh کنین تا بدون دردسر هزاران ساعت فیلم مشاوره کنکور رو اینجا ببینین!ممنونیم! 🙂

شناسنامه کتاب فیزیک میکرو

  • پایه : یازدهم
  • رشته تحصیلی : تجربی
  • مولف : سعید احمدی و محمد آهنگر
  • تعداد تست ها : فصل اول 250 _ فصل دوم 282 _ فصل سوم 320 تست داراست.

نقد و بررسی فیزیک یازدهم میکرو

کتاب فیزیک یازدهم میکرو نقره ای گاج دارای یک درسنامه خوب و با پوشش دهی کامل مطالب کتاب درسیه و مناسب برای دانش آموزان در سطح متوسط تا قویه و آنها رو برای امتحانات مدرسه و تست های کنکور آماده میکنه . این کتاب هم جنبه آموزشی داره و هم هدف آن ایجاد تسلط نسبی بر تست های کنکور و آزمون هاست . تست های کتاب فیزیک میکرو گاج شامل تست های شناسنامه دار و کنکورهای سراسری و آزمون های آزمایشیه. با وجود پاسخنامه تشریحی خوب و کامل ، تا حدودی نیاز ما رو از کتاب های کمک آموزشی دیگه رفع میکنه.

رفقا برای گرفتن نتیجه بهتر از این کتاب حتما وقتی تست میزنین سوالات خوب و نکته دارش رو مارک یا هایلایت کنین و برای مرور درس اون ها رو تکرار کنین. این راز رسیدن به درصد بالای 70% توی فیزیک کنکور محسوب میشه!