کتاب زیست جامع دهم مهر و ماه: نقد و بررسی کامل

زیست جامع دهم مهروماه

بهترین منبع زیست برای پایه دهم چیه؟کتاب زیست جامع دهم مهر و ماه برای من مناسبه؟ این کتاب برای چه دانش آموز هایی مناسبه؟ توی کتاب چه نوع تست های نگارش شده؟ سبک تدوین و تالیف این کتاب چطوریه؟ اصلا این کتاب چند صفحه است؟ نقاط قوت و ضعفش چیه؟
اگه شما هم میخواید زیر و بم این کتاب رو در بیارید. پس در ادامه با مرکز مشاوره کنکور جدیدی نژاد همراه باشید.

بررسی کتاب زیست جامعه مهر و ماه
نقد و بررسی کتاب زیست جامع دهم مهر و ماه

مشخصات کتاب زیست جامع دهم مهر و ماه

رشته: تجربی
پایه: دهم
مولف:علی پناهی شایق
تعداد صفحات: ۵۳۲
تعداد تست: حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ تست برای هر فصل
شامل: درسنامه، تست و پاسخنامه تشریحی
اگه میخواید نقد و‌بررسی این کتاب رو به طور کامل بینید محتوای زیر رو تماشا کنید

نقد و بررسی کتاب زیست جامع دهم مهر ‌‌و ماه

یکی از اصلی ترین نقاط قوت این کتاب درسنامه خیلی جامع و‌ علمیه که داره. این کتاب با نگارش بسیار روان تمامی شکل ها نمودار ها و … رو به زبان ساده برای ما توضیح داده. اما نقطه قوت دیگه ی این کتاب تست های خیلی عالی ایه که داره و با زبان مولف های کنکور مطرحه. یعنی حتی تست های تالیفی نگاه ویژه ای به سبک تست های کنکور داشتن. و بعد از اون پاسخ نامه تشریحی کامل این کتاب به ما این فرصت رو میده تا بتونیم به صورت کامل اون ها رو‌ مارک و تیپیکال کنیم.در کل با توجه به توضیحات، این کتاب به همه ی دانش آموز ها با هر سطح پایه برای شروع پیشنهاد میشه.

هرچند برای اینکه بتونید در شروع مسیر بهترین انتخاب رو داشته باشید پیشنهاد میشه علاوه بر کتاب زیست جامع دهم مهر و ماه ، تمامی منبع های مربوط به پایه دهم رو نقد و بررسی کنید. ما برای اینکه این کار برای شما راحت تر بشه تمامی موارد رو توی سایت کیمیاگر خونه در قسمت تحلیل کتاب های رشته تجربی برای شما نقد و بررسی کردیم.