با موندن پشت کنکور رتبه بهتر میشه؟ چقدر؟

پشت کنکور بمونم رتبه ام چقدر بهتر میشه؟
پشت کنکور بمونم رتبه ام چقدر بهتر میشه؟

این سوال خیلی از بچه هاست که آیا با موندن پشت کنکور رتبه بهتر می‌شه؟ اگر بله این بهتر شدن چقدر می‌تونه باشه؟ ارزشش رو داره که پشت کنکور بمونم؟ یا بهتره انتخاب رشته کنم و بیخیال پشت کنکوری شدن بشم؟

قبل از این که به این سوالات به صورت دقیق جواب بدیم، پیشنهاد می‌کنیم حتما یه سر به محتوای مسیر قهرمانی پشت کنکور بمونم یا نه؟ بزنید. در اونجا به صورت مفصل گفتیم که برای موندن پشت کنکور باید چه تغییراتی رو ایجاد کنید و چه کارهایی رو انجام بدید.

واقعا با موندن پشت کنکور می‌شه رتبه رو خیلی بهتر کرد؟

اولین دغدغه افرادی که فکر پشت کنکور موندن رو دارن اینه که اصلا می‌شه با پشت کنکور موندن مثلا رتبه 4 رقمی رو به 3 یا حتی 2 رقمی تبدیل کرد؟

برای این که بتونید با موندن پشت کنکور واقعا تفاوتی رو نسبت به سال گذشته ایجاد کنید و نتیجه بگیرید، باید حتما در موارد پایین در خودتون، زندگی‌تون و روش درس خوندنتون تغییراتی رو بدید.

بدون شک با ثابت نگه داشتن با حتی افزایش کم ساعت مطالعه در زمانی که پشت کنکور هستید نمی‌تونید نتایج متفاوت و خیلی بهتری بگیرید.

یعنی اگر با 5 ساعت مطالعه رتبه 40 هزار گرفتید، اگر این میزان رو به 8 ساعت در روز برسونید نهایتا رتبه شما به 18 هزار می‌‌رسه و این رتبه چندان به درد بخور نیست.

پس باید حتما روی افزایش اصولی مدت زمان درس خوندن‌تون برای سالی که می‌خواید پشت کنکور بمونید کار کنید تا به رتبه‌ی متفاوتی به نسبت قبل برسید.

این که یک ماه 13 ساعت درس بخونید و چند روز بعد درس رو کنار بذارید، بدون شک نتیجه‌ای که می‌گیرید نمی‌تونه خوب باشه. یعنی اصلا قابل مقایسه با زمانی نیست که به صورت مستمر و به یک میزان مشخصی در روز درس می‌خونید.

زمانی با موندن پشت کنکور می‌شه رتبه رو خیلی بهتر که علاوه بر 2 مورد بالا، درست و با توجه به کنکور هم درس بخونید.

شما باید بلد باشید که روش درست درس خوندن برای کنکور چطوریه تا بر همون اساس پیش برید. با این کار مدت زمانی که برای درس خوندن قرار می‌دید هم تلف نمی‌شه و در آخر هم به رتبه های برتر خواهید رسید.

اگر در سال قبل که پشت کنکور بودید استرس می‌گرفتید، در حین درس خوندن ناامید می‌شدید، فکرتون درگیر موارد بی اهمیت می‌شد و به کل درس رو کنار می‌ذاشتید، نیازه که حتما برای سال بعدی که پشت کنکور می‌مونید این موارد رو برطرف کنید.

برای این کار می‌تونید از مشاور و در مراحل حادتر از روانپزشک ها کمک بگیرید. دقت کنید که اگر این موارد همچنان با شما باشن بدون شک روی روند درس خوندن و رتبه‌ی کنکورتون در سال جدید تاثیر می‌ذارن.

با ایجاد تغییر میشه رتبه‌ی خیلی خوب گرفت؟

بله! این موضوع که با موندن پشت کنکور رتبه شما خیلی بهتر بشه، با رعایت درست مواردی که در بالا گفتیم کاملا شدنیه.

افرادی که با موندن پشت کنکور رتبه برتر شدن!

شاید فکر کنید این فقط در حرف ممکنه. اما برای اثبات چیزی که گفتیم از افرادی که با همین شرایط نتایج خوب گرفتن و رتبه برتر شدن براتون مثال می‌زنیم.

امیر نادری که در سال اول کنکور رتبه 54000 رو آورده بود با موندن پشت کنکور به رتبه‌ی 620 کنکور 99 و قبولی در رشته‌ی دندون پزشکی رسید!

ایشون با 26 سال سن و تراز و رتبه‌ی نامناسب در سال گذشته، باز هم تونست با پیاده سازی مواردی که معرفی کردیم، به رتبه‌ی 3 رقمی در کنکور تجربی برسه. پیام امیر نادری رو درباره این موضوع که آیا رتبه برتر شدن با موندن پشت کنکور ممکنه یا نه رو میتونید توی ویدیو که بالاتر گذاشتیم ببینید.

برای دیدن سایر نتایج و شناختن افرادی که با موندن پشت کنکور نتایج بی‌نظیری گرفتن، می‌تونید سایت wallofhonors.ir بشید. بعد بخش “پشت کنکوری ها” با رتبه برتهایی که پشت کنکوری بودن آشنا بشید و متوجه بشید که این موضوع کاملا شدنیه.

همچنین در محتوای کسب رتبه 3 رقمی با موندن پشت کنکور شدنیه؟ رتبه برترهای زیادی رو در این زمینه معرفی کردیم که شناخت اونها و دونستن درباره‌شون می‌تونه به شما کمک زیادی بکنه.

اگه ویدیوهای توی سایت رو نمیبینین؛ لطفا وی پی ان تون رو خاموش کنین و مجددا صفحه رو Refresh کنین تا بدون دردسر هزاران ساعت فیلم مشاوره کنکور رو اینجا ببینین!ممنونیم! 🙂