پشت کنکوری ها میتونن رتبه ی سه رقمی کنکور بشن؟

داستان واقعی پشت کنکوری هایی که رتبه سه رقمی کنکور شدن

امسال اصلا از نتیجه کنکور راضی نبودم. میشه پشت کنکور بمونم و سال بعد نتیجه مثبتی بگیرم؟ و جز رتبه های سه رقمی کنکور باشم؟ چطور میتونم به موفقیت برسم؟ من مسیر قهرمانی پشت و رو بمونم یا نه رو تماشا کردم و تصمیم گرفتم که پشت کنکور بمونم، اما باز هم نگرانم که نکنه امسال هم موفق نشم. اصلاپشت کنکوری و رتبه برتر شدنیه؟ اگه شما هم در ذهنتون نگرانی دارید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

میشه پشت کنکور موند و رتبه سه رقمی آورد؟
میشه پشت کنکور موند و رتبه سه رقمی آورد؟

پشت کنکوری و رتبه سه رقمی شدن: واقعیت یا توهم

باید به شما بگم که این مسئله با توجه به دلایل منطقی و شواهد واقعیته و قطعاً میشه که یک پشت کنکوری تبدیل به یک رتبه برتر بشه. اون هم از نوع سه رقمی! وقتی ما مسیر درستی رو پیش میریم حتماً نتیجه ی درستی هم میگیریم. وقتی طبق محتوای پشت کنکور بمونیم یا نه عادت های نادرست رو کنار میذاریم و برای خودمون عادت های درست و سازنده می سازیم. قطعاً میتونیم با تلاش کافی به موفقیت برسیم. در ادامه با توجه به اینکه ما به عنوان یک دانش آموز پشت کنکوری زمان بیشتر و دغدغه کمتری نسبت به دانش آموزهای دوازدهمی داریم، پس با کمی تلاش و ایجاد عادتهای درست می تونیم به نتیجه ی مناسب برسیم. برای اینکه متوجه منظورم بشید محتوای زیر رو با دقت تماشا کنید.

پشت کنکوری هایی که رتبه کنکورشون سه رقمی شد

از رتبه برتر هایی که جز دانش آموزان پشت کنکوری بودن و تبدیل به دانش آموزهای رتبه سه رقمی شدن می تونیم به یاسمن کاشانیان ۵۷۵ کنکور تجربی۹۹ اشاره کنیم، که الان دانشجوی پزشکی دانشگاه همدانه.همچنین مبینا خدیور رتبه ۲۰۴ کنکور ۹۹ از رتبه سه رقمی های پشت کنکوری ما بوده و پارسا خشکاوندی هم با رتبه ۱۹۶ جزء همین دسته از دانش آموزهاست. در آخر حسین یاری رتبه ۹۱۷ کنکور ۹۸ هم پشت کنکوری بوده که با تلاش به رتبه خوب رسیده. همه این دانش آموزها زمانی پشت کنکوری بودن. و فکر میکردن که قرار نیست موفق بشن اما با تلاش و رعایت نکاتی که بالاتر برای شما مطرح کردیم تونستن به موفقیت برسند. قطعاً در سالهای آینده اسم شما هم به عنوان پشت کنکوری های رتبه برتر ثبت میشه. پس تلاش رو از همین لحظه شروع کن:)