شیمی یازدهم خیلی سبز : نقد و‌ بررسی کتاب

نقد و بررسی کتاب شیمی یازدهم خیلی سبز

برای سال یازدهمم از چه منبعی میتونم استفاده کنم؟کتاب شیمی یازدهم خیلی سبز منبع مناسبی برای من هست؟ این کتاب برای چه دانش آموز هایی مناسبه؟ توی نگارش این کتاب چه نکاتی رعایت شده؟ سطح درسنامه ‌و تست های این کتاب چطوریه؟ نقاط قوت ‌‌ضعف این کتاب چی هست؟ این کتاب میتونه برای من مفید باشه؟با این کتاب میتونم به رتبه برتر تبدیل بشم؟
در ادامه با بررسی زیر ‌و بم این کتاب با ما همراه باشید.

نقد کتاب شیمی یازدهم خیلی سبز
نقد کتاب شیمی یازدهم خیلی سبز

مشخصات کتاب شیمی یازدهم خیلی سبز

پایه: یازدهم
رشته: ریاضی ‌و تجربی
مألف: دکتر نیما سپهری, مهدی براتی, یاسر عبداللهی
تعداد صفحات:۷۲۸صفحه
تعداد تست: ۱۴۶۳ تست
شامل: درسنامه، تست، پاسخ نامه تشریحی
اگه میخواید نقد ‌و بررسی جامع این کتاب رو بدونید محتوا زیر رو تماشا کنید.

نقد ‌ و بررسی کتاب شیمی یازدهم خیلی سبز

همانطور که از اسم دو مولف این کتاب بر می آید.ما در این کتاب با منبعی به شدت علمی و جامعه روبرو هستیم. و حجم بیشتر این کتاب به درسنامه ریزبینانه و دقیق آن اختصاص داده است. (ذکر این مساله اینجا ضروری است. که درسنامه کتاب کمک درسی هرچقدر هم که کامل و جامع باشد. باز هم از مطالع کتاب درسی ما را فارغ نمیکند.) تعداد بالای تست های این کتاب که می تواند تیپ های مختلف سوالات کنکور را برای ما مطرح کند. نکته اختصاصی این کتاب داشتن سوالات چالشی در انتهای هر فصل است. که می‌تواند به ما برای افزایش درصد کمک کند.

هرچند که این کتاب به صورت معمول می تواند درصد درس شیمی ما را ۷۵ درصد برساند. اما با کمک این تست های چالشی ما میتوانیم درصد خود را بیشتر از حد معمول افزایش دهیم. در ادامه پاسخ نامه تشریحی کتاب هم نکات تست ها را به خوبی بیان کرده است. و با هایلایت کردن نکات تست ها می توانیم در مرور و جمع بندی هم از آنها بهره ببریم. به طور کلی این کتاب منبع مناسبی است. و شما می توانید از آن استفاده کنید. اما پیشنهاد می‌کنیم در کنار این کتاب، از کتاب تکمیلی مثل کتاب موج آزمون استفاده کنید. و اگر تنها به دنبال یک منبع تک هستید کتاب مبتکران منبع پیشنهادی ما است.