شیمی یازدهم آبی قلم چی:نقد و بررسی کتاب

نقد و بررسی کتاب شیمی یازدهم آبی قلم چی

بهترین کتاب برای درس شیمی برای تست ها کنکور چه کتابیه؟کتاب شیمی یازدهم آبی قلم چی کتاب مناسبی برای من هست؟ این کتاب برای چه دانش آموز هایی مناسبه؟ سبک نگارش این کتاب چطوریه؟ درسنامه ‌و تست های این کتاب در چه سطحیه؟ نقاط قوت و ضعف این کتاب چه چیز هاییه؟ آیا به صورت کلی این کتاب برای من مفید هست یا نه؟
برای اینکه زیر و‌ بم این کتاب رو به صورت کامل در بیارید در ادامه با ما همراه باشید.

نقد کتاب شیمی یازدهم آبی قلم چی
نقد کتاب شیمی یازدهم آبی قلم چی

مشخصات کتاب شیمی یازدهم آبی قلم چی

پایه: یازدهم
رشته: تجربی ‌و ریاضی
مولف:هیئت مالفان کانون
شامل:درسنامه، سوال، پاسخ نامه تشریحی
تعداد تست:۴۵۰ تست برای هر فصل
تعداد صفحات:۳۶۸
برای اینکه نقد ‌‌بررسی این کتاب رو بدونید محتوا زیر رو تماشا کنید.

نقد و‌بررسی کتاب شیمی یازدهم آبی قلم چی

خوب بریم سراغ نقد و بررسی این کتاب. ما در این کتاب با سوالات و تست های کنکور های سالهای مختلف و آزمون های آزمایشی رو به رو هستیم. از این رو این کتاب منبع جامعی برای ماست که سوالات تستی کنکوری را برای ما به ارمغان می آورد. اما پاسخنامه سوالات این کتاب، مثل پاسخنامه کتاب های مهر و ماه و مبتکران نیست که دقیقا در پاسخنامه،مثل معلمی مهربان سوالات و نکات آنها را برای ما توضیح دهد، بلکه تنها به پاسخ کوتاه تشریحی اکتفا کرده. و در ادامه درسنامه کتاب هم سطح قابل قبولی برای ما دارد که در کنار کتاب درسی میتواند برای ما مفید باشد.

اگر شما دانش آموزی هستید که از بن خرید کتاب های قلم چی برخوردارید. ; کتاب شیمی یازدهم آبی قلم چی می‌تواند منبع مناسبی برای تست‌های تکمیلی شما در کنار کتاب های سری موج آزمون برای شما باشد.