شیمی پایه خیلی سبز: نقد و بررسی کتاب

شیمی پایه خیلی سبز: نقد و بررسی کامل

بهترین منبع برای شیمی پایه چه کتابیه؟ کتاب شیمی پایه خیلی سبز چطور کتابیه؟ این کتاب مناسب چه دانش آموز هاییه؟ سبک درسنامه ‌و تست های این کتاب چطوریه؟ نگاه مولف هنگام تالیف کتاب چی بوده؟ نقاط قوت و ضعف این کتاب چیه؟
در ادامه با ما همراه باشید تا این کتاب رو کامل و‌ جامع نقد ‌و بررسی کنیم.

نقد کتاب شیمی پایه خیلی سبز
نقد کتاب شیمی پایه خیلی سبز

مشخصات کتاب شیمی پایه خیلی سبز

پایه: یازدهم و دهم
رشته: تجربی و ریاضی
مولف :نیما سپهری،مهدی براتی،یاسر عبداللهی
تعداد صفحات: ۵۸۸ صفحه
تعداد تست: برای هر فصل بین ۲۰۰تا ۲۵۰ تست
شامل: درسنامه، تست چهار گزینه، پاسخ نامه تشریحی
برای دونستن کامل نقد ‌و بررسی این کتاب محتوای زیر رو تماشا کنید.

نقد و‌بررسی کتاب شیمی پایه خیلی سبز

حالا بریم سراغ نقد این کتاب شیمی، همانطور که از اسم و عنوان یک کتاب مشخصه با کتاب جامع پایه روبرو هستیم. یعنی کتابی که هم پایه یازدهم پایه دوازدهم را در خود جا دارد. به چند دلیل ما طرفدار کتاب های جامع نیستیم: یک به واسطه ی جامع بودن خیلی دقیق نمی‌تواند به متون و ریزه‌کاری‌های متن بپردازد. و دوم تعداد تست ها از حدی که بتواند با انواع و اقسام مدل های تست ما را آشنا کند، کمتر است.

اما این کتاب با وجود این موارد، باز هم درسنامه جامعی دارد که میتواند به تمامی موارد بپردازد. هرچند که به برخی نکات کمتر در این کتاب پرداخته شده. اگر شما دانش آموزی با سطح شیمی ضعیف هستید این کتاب به شما پیشنهاد نمی شود. تعداد تست هایی که این کتاب دارد تیپ‌های مختلف تست ها را پوشش دهد. اما اگر می خواهید نتیجه مثبتی در درس شیمی در کنکور بگیرید باید کتاب کمکی و کتاب تکمیلی مانند کتاب های موج آزمون برای تست تکمیلی در کنار این که کتاب داشته باشید. و در ادامه پاسخ نامه تشریحی کتاب حد معمول انتظارات را برآورده می کند.