شیمی دوازدهم مبتکران : نقد و‌بررسی کتاب

شیمی دوازدهم مبتکران: نقد و بررسی

از چه منبعی برای شیمی پایه دوازدهمم میتونم استفاده کنم؟ بهترین و‌مناسب ترین منبع برای من چیه؟ کتاب شیمی دوازدهم مبتکران چطور کتابیه؟ این کتاب مناسب چه دانش آموزهاییه؟ درسنامه ‌و تعداد تست این کتاب چطوریه؟ نقاط قوت و ضعف این کتاب چیه؟ نگاه مولف این کتاب چی بوده؟
اگه میخواید زیر ‌و بم این کتاب رو بررسی کنید در ادامه با ما همراه باشید.

نقد کتاب شیمی دوازدهم مبتکران
نقد کتاب شیمی دوازدهم مبتکران

مشخصات کتاب شیمی دوازدهم مبتکران

پایه: دوازدهم
رشته: تجربی و ریاضی
مؤلف:مهدی بازرگان
تعداد صفحات: ۷۹۱ صفحه

تعداد تست:بین 600 تا 800 تست برای هر فصل
شامل: درسنامه، تست چهار گزینه، پاسخنامه تشریحی
برای اینکه نقد و‌بررسی این کتاب رو به صورت کامل ‌جامع بدونید محتوای زیر رو تماشا کنید.

نقد ‌و بررسی کتاب شیمی دوازدهم مبتکران

توی این کتاب دو فصل اول در یه جلد و دو فصل بعدی در جلد دیگه ای هست و همانطور که از ظاهر کتاب برمیاد جزء کتابهای قطور و پر برگه، پس ما با درسنامه های جامع و ریزبینانه ای رو به رو هستیم که ما رو از رفتن به هرگونه کلاس جداگانه بی نیاز میکنه. هرچند اگر شما خودتون جداگانه کلاس شیمی و جزوات شیمی شخصی دارید، خوندن درسنامه این کتاب پیشنهاد نمیشه. اون هم به علت پر حجم و زمان گیر بودن درسنامه این کتابه. اما می تونید از تست های حجیم و مختلف این کتاب که انواع تیپ ها رو پوشش داده استفاده کنید.

نقطه قوت بعدی این کتاب پاسخنامه تشریحی کاملیه که این کتاب داره، که دقیقاً پاسخ سوالات رو مثل یک معلم به ما توضیح میده. به صورت کلی کتاب شیمی مبتکران اولین منبع شیمی ایه که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم. و در گام های بعدی کتاب های شیمی مهر و ماه و خیلی سبز پیشنهاد میشه. هرچند برای انتخاب بهترین منبع و متناسب با ویژگی های شما باید تمامی نقدهایی کتاب های موجود در بازار رو بخونید.