شیمی دوازدهم خیلی سبز: نقد و‌بررسی کتاب

شیمی دوازدهم خیلی سز: نقد و بررسی

بهترین کتاب برای درس شیمی در سال کنکور چه کتابیه؟ کتاب شیمی دوازدهم خیلی سبز کتاب مناسبی برای من هست؟ این کتاب برای چه دانش آموزهایی مناسبه؟ سبک نگارش این کتاب چطوریه؟ درسنامه ‌و تست های این کتاب در چه سطحیه؟ نقاط قوت و ضعف این کتاب چه چیزهاییه؟ آیا به صورت کلی این کتاب برای من مفیده یا نه؟
برای اینکه زیر و‌ بم این کتاب رو به صورت کامل در بیارید در ادامه با ما همراه باشید

مشخصات کتاب شیمی دوازدهم خیلی سبز

پایه: دوازدهم
رشته: تجربی ‌و ریاضی
مولف:مهدی براتی، نیما سپهری، یاسر عبداللهی
شامل:درسنامه، سوال، پاسخ نامه تشریحی( جلد دوم)
تعداد تست:۱۰۰ تا۵۰۰ تست برای هر فصل
تعداد صفحات:۷۵۱
برای اینکه نقد ‌‌بررسی این کتاب رو بدونید محتوای زیر رو تماشا کنید.

نقد و‌بررسی کتاب شیمی دوازدهم خیلی سبز

مهمترین نکات مثبت این کتاب درسنامه جامع و علمیه که تمامی نکات رو پوشش میده و هیچ نکته اشتباهی رو آموزش نمیده. درسنامه این کتاب تقریباً به جامعی درسنامه کتاب مبتکرانه. در ادامه تعداد تست ها و سبک تست های این کتاب هم کاملاً قابل قبوله و تمامی تیپ ‏های مختلف رو پوشش میده اما تعداد تست های این کتاب از کتاب مبتکران کمی کمتره و ممکنه کمتر نسبت به تست های کتاب مبتکران طبقه بندی شده باشه. پس بین این کتاب و کتاب مبتکران ما کتاب مبتکران رو به شما پیشنهاد می کنیم.

هرچند اگر شما کلاس شیمی شرکت میکنید چه کتاب خیلی سبز و چه کتاب مبتکران به خاطر درسنامه بسیار حجیم انتخاب مناسبی برای شما نیست بلکه باید از کتابی با تعداد تست های خیلی بالا مثل کتاب نشر مهر و ماه استفاده کنید. پس وارد سایت کیمیاگر خونه بشید و تمامی نقد کتاب های شیمی رو بخونید.