ریاضی و آمار یازدهم میکرو گاج انسانی : بررسی و نقد کامل

ریاضی و آمار یازدهم میکرو گاج انسانی

ریاضی و آمار یازدهم میکرو گاج انسانی چجور کتابیه ؟ آیا میتونیم روی درسنامه و تست هاش حساب باز کنیم برای درصد بالا زدن ؟

در ادامه به بررسی کتاب ریاضی و آمار یازدهم انسانی سری میکرو طبقه بندی میپردازیم تا ببینیم درسنامه و تست های این کتاب در سطحی هستن. پس همراهمون باشین !

مشخصات ریاضی و آمار یازدهم میکرو گاج

رشته : علوم انسانی

پایه : یازدهم

شامل : درسنامه , تست , پاسخ نامه تشریحی

تعداد تست :325

تعداد صفحات : 128

بررسی کتاب ریاضی و آمار میکرو انسانی
بررسی کتاب ریاضی و آمار یازدهم انسانی سری میکرو طبقه بندی

بررسی کتاب ریاضی و آمار یازدهم میکرو گاج انسانی

ریاضی و آمار یازدهم میکرو گاج انسانی , درسنامه ای به صورت فصل به فصل داره و مطابق با همون فصل یه سری تست های مفیدی هم داره . در درسنامه این کتاب مفاهیم به صورته کلیدی توضیح داده شده و سطح متوسط رو به بالایی داره .

یه نکته ی خیلی باحالی که توی درسنامش هست اینه که تمام تلاششو کرده تا اون خشکیه درس ریاضی رو از بین ببره , کتاب سعی کرده به سوالات احتمالی که ممکنه توی ذهن دانش آموزان ایجاد بشه پاسخ بده , اونم در قالب رابطه ی دانش آموز و معلم , انگار که منه دانش آموز سره کلاس هستمو دارم سوالمو میپرسمو معلم هم جوابمو میده ,درواقع با این کارش کمک شایانی رو در درک مفاهیم این درس به دانش‌آموزان کرده .

این کتاب تست های خیلی خوبه داره و برای هر فصل به اندازه ی کافی و مناسبی وجود داره که با حل اونها میتونید به تسلط برسین و همچنین از پاسخنامه تشریحی جامع این کتاب هم نمیشه غافل شد که بسیار کاربردی و موثره در تکمیل آموزش و رفع اشکلات .

با توجه به اینکه اغلب دانش آموزان انسانی از درس ریاضی فرارین و درصد خوبیو نمیزنن (معمولا یا صفره یا منفی و یا در حالته خوشبینانه زیر 20 درصد) شما میتونید یه انتخاب کیمیاگرانه داشته باشین و شروع کنین به تکرار و تمرین تا بتونید درصد عالی رو در این درس بیارینو اصلا تاثیر ریاضیو نادیده نگیرید.