ریاضی و آمار دهم انسانی سیر تا پیاز گاج : بررسی کتاب

ریاضی و آمار دهم انسانی سیر تا پیاز گاج

خوندن ریاضی و آمار دهم انسانی سیر تا پیاز گاج چقدر میتونه مفید باشه ؟ آیا با خوندن این کتاب میتونیم به درصد خوبی در کنکور برسیم ؟ برای دونستن جواب این سوالا با ما همراه باشین !

در ادامه براتون از ویژگی های کتاب ریاضی و آمار دهم انسانی سری سیر تا پیاز میگم تا با یه انتخاب کیمیاگرانه بتونید حسابی از رقیباتون جلو بیفتین .

مشخصات ریاضی و آمار سیر تا پیاز گاج

  • پایه : دهم
  • رشته : علوم انسانی
  • مولف : ندا فرهختی , امیر زراندوز
  • نوع سوالات : تست و شبه آزمون ( مثل سوالاتی که در امتحان مدرسه میاد )
  • تعدادصفحات : 224
  • سطح کتاب : متوسط رو به قوی !
بررسی کتاب ریاضی و آمار دهم انسانی سیر تا پیاز گاج
ریاضی و آمار دهم انسانی سیر تا پیاز گاج

بررسی ریاضی و آمار دهم انسانی سیر تا پیاز گاج

خیلیا تصور میکنن که ریاضی و آمار سیر تا پیاز کتاب به دردنخورو افتضاحیه اما اصلا اینطوری نیست. اتفاقا برعکس خیلی کتاب کاربرد و پر نکته است و تمامی ابعاد دانش آموز دهمی رو در نظر گرفته یا به عبارتی همه ی آن چیزی رو که یه دهمی باید از سال دهمش یادبگیره رو آورده .

درسنامه ی این کتاب خیلی روونه و سعی کرده با جمله بندی هایه ساده مفاهیم رو بیان کنه .

سوالاتی که توی این کتابه دو جانبس , یعنی چی ؟ یعنی که یه سری سوالاتی داره که شبیه سوالات امتحانات مدرسس که با حل کردن اونها میتونی نمره عالی رو بگیری و همچنین یه بخشی رو هم اختصاص داده بده تست تا با اونها آمادت کنه برای کنکور .

پاسخنامه این کتاب به صورت تشریحیه و کاملا جامع و دقیقه .

توضیحات تکمیلی ….

در کل این کتاب مناسب کسایی هستش که ریاضی رو دوست دارن اما چیزه زیادی بلدی نیست با تهیه و خوندن این کتاب میتونن مطالب پایه رو به خوبی یاد بگیرنن , لازمه رو هم بگم که درسته این کتاب محتوای فوق العاده ی داره ولی نمیتونیم این توقع رو داشته باشیم که با خوندنش بتونیم یه درصدی بین 60 یا 70 درصد بزنیم , فقط میتونه تا بهمون کمک کنه که مباحث دهم رو بلد بشیمو یه آمادگی پیدا کنیم برای کنکور.

پیشنهاد من به شما اینه که یه نگاهی به ریاضی و آمار دهم مشاوران بندازین. میتونه انتخاب بهتری برای این درس باشه.