حفظیات شیمی مهر و ماه: نقد و‌بررسی کتاب

حفظیات شیمی کنکور مهروماه: نقد و بررسی

بهترین کتاب برای اینکه بتونم حفظیات شیمیمو‌ بخونم و‌ جمع بندی کنم چه کتابیه؟ کتاب حفظیات شیمی مهر و ماه چطور کتابیه؟ این کتاب مناسب چطور دانش آموز هاییه؟ آیا این کتاب تمامی نکات کتاب درسی رو پوشش میده؟ این کتاب جایگزین مناسبی برای کتاب درسی هست؟ نگاه مولف به اندازه کافی ریز بینانه بوده؟نقاط قوت و ضعف این کتاب چیه؟
در ادامه با بررسی زیر و‌ بم این کتاب با ما همراه باشید.

بررسی کتاب حفظیات شیمی کنکور مهر و ماه
نقد کتاب حفظیات شیمی کنکور مهر و ماه

مشخصات کتاب حفظیات شیمی مهر ‌و ماه

پایه: دهم، یازدهم، دوازدهم
رشته: ریاضی و تجربی
مألف: اکبر هنرمند
تعداد صفحات: ۳۰۴ صفحه
قطع چاپ : جیبی
شامل: بخش حفظیات کتاب
برای دونستن نقد و ‌بررسی کامل این کتاب محتوای زیر رو با دقت فراوون تماشا کنید:

نقد و بررسی کتاب حفظیات شیمی مهر و ماه

همون طور که در قسمت مشخصات کتاب، بالاتر براتون توضیح دادیم این کتاب جزء کتاب های لقمه و یا جیبی محسوب میشه و‌ با توجه به تعداد بالای سوالات شمارشی و‌ توجه ریز بینانه به قیدها در متون به صورت دقیق، اهمیت حفظیات شیمی در کنکور بالا میره. اما یادتون باشه این کتاب به هیچ وجه کتاب آموزشی یا کتابی که ما باهاش تست بزنیم نیست؛ بلکه تنها این کتاب خلاصه ای از متون درس شیمی رو برای ما به ارمغان میاره که امکان استفاده در زمان های پرت رو به ما میده.
پیشنهاد ما اینه که حتی با وجود کلمات بُلد در این کتاب،شما باز هم موقع خوندن از فنون خلاصه نویسی و‌ عصاره گیری استفاده کنید تا برای دفعات بعد بتونید بهینه تر از این کتاب استفاده کنید. این کتاب به تقویت متن در درس کمک میکنه، برای تقویت حفظیات خودتون میتونید از محتوای تقویت حافظه استفاده کنید و مثل رتبه برترها حافظه ی خودتون رو برای همه درس ها افزایش بدید.