تاریخ دهم انسانی خیلی سبز : بررسی کتاب خیلی سبز

تاریخ دهم انسانی خیلی سبز

درسنامه و تست های تاریخ دهم انسانی چقدر میتونه مفید باشه ؟ آیا با تهیه ی این کتاب میتونیم نیازمون رو برای تاریخ برطرف کنیمو درصد مطلوبی توی کنکور داشته باشیم ؟ با ماهمراه باش !

در ادامه به بررسی کتاب تاریخ دهم انسانی خیلی سبز میپردازیم تا با ویژگی هاش بیشتر آشنا بشین پس با مرکز مشاوره کنکور جدیدی نژاد همراه باشین!

خصوصیات کلی تاریخ خیلی سبز

  • پایه : دهم
  • رشته: علوم انسانی
  • شامل : درسنامه , تست , پاسخنامه تشریحی
  • تعداد تست :560 تست
  • تعداد صفحات : 176 صفحه
  • مولفان : عارف گلیوری ,محسن مصلایی , محمداسماعیل سلمان پور
بررسی کتاب تاریخ خیلی سبز دهم انسانی
تاریخ دهم انسانی خیلی سبز

درسنامه تاریخ دهم خیلی سبز چه ویژگی داره ؟

طبق روال همیشگیه خیلی سبز درسنامه های طویلی داره و هر مبحثی رو حسابی توضیح داده اگه فردی هستی که علاقه داری به این درسو میخوای از الان خیلی خوب مطالب رو یادبگیری و یا حتی میخوای در آینده رشته ی تاریخ رو انتخاب کنی کتابه عالییه , اما اگه نمیخوای وقت زیادی رو برای درسنامه بزاری تاریخ دهم انسانی مشاوران برات میتونه بهتر باشه !

ممکنه تاریخ از نظر خیلیا خشکو خسته کننده باشه و به همین دلیل از تاریخ دلزده شده باشن توی این کتاب با طراحی که انجام دادن سعی شده این مسائل رو از بین ببرنو تاریخ رو تبدیل کنن به یه درس جذاب و حتی مثل درسنامه ی تاریخ دهم مشاوران اسامی و دوره ها رو به صورت دسته بندی شده اوردن که دیگه دانش آموزان این نگرانی رو نداشته باشن که فراموششون کنن یا قاطی کنن توی حفظ کردنشون .

بررسی تست ها و پاسخنامه

تستای این کتاب یه چیزی حدوده 560 تسته که خیلی زیاده, اینو میتونم بگم که با حل کردنشون آمادگی 100 درصدی پیدا میکنی یا به قولی بتونی به اون 5 سوالی که ممکنه از سوال دهم توی کنکور بیاد جواب بدی.

پاسخنامه ی این کتاب به صورت تشریحیه , با خوندنشون خیلی خوب مطالب رو یاد میگیرینو اگه مشکلی هم داشتین کاملا برطرف میشه.